USA #02 - Las Vegas a Monument Valley

06. KVĚTNA 2024 Cestování Amerika (USA)

Tím, že nejsme v Las Vegas poprvé, nekoná se úplně "wow efekt", ale jsme moc rádi, že jsme tu a opět se nemůžeme nabažit místní atmosféry. Je to cirkus zasazený do teplého klima a i přes to, že nedaleko ještě před chvílí řádil Hurricane Hilary, tady vše jede v zaběhlých kolejích.

První kroky vedou k zajištění základních potřeb ve VONS, kupujeme pití a jídlo, pak si projedeme několikrát LV Strip a když máme dost, ubytujeme se v zamluveném Ellis Island, na Koval Ln. kde zastřelili Tupac Shakura (2Pac).

Druhý den ráno začíná volnomyšlenkářstký trip "á la kam nás vítr zavane", takže po snídani bereme auto a jede se zevlit - kupujeme sendviče IT´S IT a vcelku nechutně se jimi přecpeme, koupíme známky na pohledy, navštívíme Gold&Silver Pawn Shop (z TV v ČR jako "Mistři zastavárny") a vyvalíme kůži u bazénu na ubytku.

Jakmile přijde večer, je program jasně daný - hodíme se do gala a jedeme na Fremont Street. Opět se potvrzuje to co jsme tak nějak nasály už před rokem, že je tady absolutní pohoda, show a kila hulení. Projdeme to tady třikrát tam a zpět, zjišťujeme, že se tu mění umělci, takže je ulice pokaždé jiná a to je moc fajn.

Když máme dost, jedeme se podívat na tu dokončovanou MSG Sphere a to je opět veledílo hodné Las Vegas, vyfotíme se u ní a chvíli jen tak koukáme, jak je to obří a propracované. Za pár týdnů se tu pojede F1 a s ohledem na množství stavebních prací pochybuji, že se na stejné místo bude možné ještě někdy dostat. Na první den dojmů až, až.., takže poté už jen na ubytko a spát.

Ráno se pobalíme s vidinou výletu přes šest států, takže za týden zase zdar Las Vegas, ještě pošleme pár pohledů, ukořistíme ve Starbucksu kartičku "Las Vegas" a dotankujeme Mustanga v Harrisburg Junction, kde dáme i oběd.

Dostáváme se do oblasti přírodních úkazů a nemůžeme si odpustit zastávku u Glen Canyon Dam, která je zasazená do rudé skalnaté soutěsky. Příroda si nás začíná pěkně zkoušet, dost se nám rozpršelo, v dálce vidíme intenzivní bouřku a na telefonech na nás řve alarm s bezpečnostním upozorněním na nebezpečné živly.

Jsme odkázáni na milost počasí, proto kontrolujeme aplikaci Windy, ať se nedostaneme do úplného pekla. Pomalu, ale jistě se blížíme k Monument Valley a vytipovanému Forrest Gump Point. Máme z prdele kliku, protože po několika hodinách deště se nám na tomto místě protrhá obloha a dokonce se vyklube i trocha slunce.

Není čas ztrácet čas, na bruta zastavujeme na kraji cesty a běžíme se vyfotit doprostřed cesty, kdy to samé praktikuje jiný pár - zjišťujeme že jde o Čechy, takže se vzájemně vyfotíme, pak chvíli probereme co máme za sebou a před sebou (s nimi jede smůla - projeli Hurricane Hilary v LA a třeba na Grand Canyonu měli zataženo, takže nic neviděli). Během dalších deseti minut už začíná zase foukat a pršet, takže skáčeme do auta a jede se směr Moab.

V Moab jsme ubytováni v Adventure Inn Moab Motel a než k němu dojedeme, tak nám celou cestu brutálně leje. Na místě už jen koupíme pár piv, dáme večeři a jde se spát, zítra už to dotáhneme do Colorado Springs, jen kousek od Denveru.

Zdroj: Vlastní zkušenost, Autor: Roman Mráz

Tématicky

Amerika (USA)BahnaCovidHokejItálieKrálovství železnicLyžováníMonster truckMyBikeNárodní technické muzeumOdpovědnostPolitikaSeychelyStřední AmerikaVietnamZemědělské strojeZoo Ohrada

Kategorie

261 01

IČ: 01082493

Mapa

Veškerý obsah stránek chráněn podle autorského zákona a jeho přejímaní bez výslovného souhlasu redakce je zakázáno. Povolena je citace částí materiálů zde zveřejněných s uvedením zdroje www.mrazovi.com.

Copyright © www.mrazovi.com 2007-2024, Powered by Frost.